Instagram #5

Instagram / Permalink / 2
Tänkte dela med mig av lite bilder från Instagram som blivit på senaste tiden. Det här är typ en månad bakåt och fram till nu. Vi börjar på Valborg.
 
 
 
1. Fick hem F!s valskiva på posten och var lycklig! 2. Fikade utomhus med mamma, pappa och Eric helgen efter Valborg, när mina föräldrar var här och hälsade på.
 
 
 
1. Firade ett år tillsammans på Vapiano. 2. Njöt av alla syrener som blommade. Gick en promenad och utforskade stan.
 
 
 
1. Köpte lite godis och började läsa om Harry Potter igen. 2. Var på Lundakarnevalen och såg Linnea Henriksson samt träffade roliga klasskompisar. Grymt bra grej!
 
 
 
1. Tittade igenom säsong efter säsong av roliga program på TV4play och åt smoothie till frukost. 2. Var barbent i favoritklänning som gått sönder, men var nylagad.
 
 
 
1. Röstade in F! i EU. 2. Var nyklippt och stannade ett par dagar extra i Falkenberg.
 
Och där var det slut! Har egentligen inte varit så aktiv, varken i verkliga livet eller på Insta, men om ni vill följa mig så heter jag beahallberg!
#1 - - natalie:

har fortfarande inte läst en enda harry potter bok, åh vad jag skäms. måste verkligen göra det i sommar!

Svar: Ojojoj, det är typ rätt sjukt för mig, för jag läste första böckerna när jag var 6/7 år gammal, haha. Men gör det, de är så värda tiden man lägger på dem!
Beatrice Hallberg

#2 - - ida:

Vart har du köpt byxorna?

Svar: Monki!
Beatrice Hallberg

Till top