St. Jakobs

Resor & Utflykter / Lund / Permalink / 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som jag skrivit tidigare så var jag och pappa på St. Jakobs Stenugnsbageri innan vi promenerade omkring i Lund. Vi tog varsin macka, och sen hade vi tänkt ta varsin bulle eller så, men pappa är allergisk mot ägg = kan alltid bara äta chokladboll, så vi skippade det. Lovar dock mig själv att åka tillbaka och fika bulle någon gång.
#1 - - Frida:

Åh vad fint det ser ut! Supermysigt ju :)

Och åh du borde verkligen resa hit, Brighton är finast i världen(tycker jag iallafall). Idén om en guide låter himla kul, jag ska ta och samla ihop lite mer upplevelser och bilder, så ska jag absolut göra den!

Svar: Ja, alltså, bästa cafét jag hittat hittills! Dock ofta fullsatt och så, kanske för att det är relativt billigt också... Men mysigt och fint, helt klart! :)
Och ja, en guide hade varit superroligt! Ser fram emot att se den, när den än kommer. Kan även tipsa om att kika in här imorgon, du kanske får en liten överraskning! :)
Beatrice Hallberg

Till top