Sju bra frukostinlägg #2

Tips & Guider / Permalink / 4
Eftersom jag älskar frukost (något jag aldrig trodde jag skulle säga för bara ett par år sen), så tänkte jag att vi återigen delar med oss av lite bra och fina frukostinlägg! Det förra hittar ni här.
 
 
Frida Vega delar med sig av ett recept på hennes favorit från Juiceverket i Stockholm. Har inte testat än, men ska definitivt göra det så snart jag bara kan!
 
 
Frida på Weareallstoriesintheend ger oss hela 3 frukostar! Ovan är en bild på en hallonsmoothie med kardemumma.
 
Sara på Wilderness delar med sig av en lite annorlunda, men inte mindre fantastisk, variant på frukost!
 
 
Annelie på Blomster och Bakverk gör grönsaksjuicer titt som tätt. Här får ni recepten på fyra av de hon gillar bäst!
 
 
Jess har gjort egen Nutella! Perfekt att ha på rostmacka på morgonen, eller varför inte som fyllning i kakor?
 
 
På bloggen Mjölk och Arsenik delar Emelie med sig av ett recept på chiapudding med blåbär och kanel!
 
 
Och slutligen, sist men absolut inte minst, får vi se otroligt fina pannkakor med glass och frukt hos Julia på Prick.blogg.se!
 
Vad brukar ni äta till frukost? Massor av grejer, eller bara det som går fortast? Mer på helgerna, eller alltid samma sak oavsett dag?
#1 - - Sandra Lundin:

Mums så mycket gott! Så länge sen jag åt chiapudding nu och Emilys inlägg gjorde att jag började dreggla. Så gott ju.

Svar: Åh, har inte ens testat än! Men sitter just och sippar på en smoothie med chiafrön i, och det är ju gott! Får väl köpa hem valfri vegetabilisk mjölk och försöka mig på det där!
Beatrice Hallberg

#2 - - Ida:

Vilken rolig idé på inlägg! Tack för alla tipsen :)

Svar: Tack så mycket! Och varsågod :) Hoppas du hittade något gott!
Beatrice Hallberg

#3 - - Madson:

Gud vad bra inlägg! Jag är så dålig på att äta frukost vanligtvis så det här var verkligen super!

Svar: Tack! Hoppas det var något som tilltalade! :)
Beatrice Hallberg

#4 - - ISA:

Den där egna nutellan får mig att dreggla. Mer frukost till folket!!

Svar: Ja, den verkar otroligt god! Frukost<3
Beatrice Hallberg

Till top