Några bilder på Kajsa

Malmö / Permalink / 2
 
 
 
 
 
 
 
Jag tänkte att jag skulle visa ett par bilder från när jag fotade Kajsa, även om de primärt är tagna till min andra blogg. Jag är otroligt glad ändå, Kajsa har en tendens att tycka att hon inte ser bra ut på bild, vilket gör att hon har svårt att ta det seriöst (blink blink Kajsa, jag vet att du läser), men det blev verkligen så himla bra! Det var i och för sig vad jag förväntade mig, eftersom jag vet att hon blir så himla bra på bild när hon går med på det och inte skrattar hela tiden. Fast vi har ju en massa såna bilder också! Och de behåller jag till behind the scenes-bilder, haha.
#1 - - Alicia:

Jättefina ju! Första är min favvo. Så fint med ljuset och detaljerna.

Svar: Åh, men tack! Och ja, första är nog min favorit också faktiskt, även om jag älskar de andra två med!
Beatrice Hallberg

#2 - - agnes:

hello hello jag ställer upp som modell nån dag om du har lust/tid/vill *viftar med armen*

Svar: Ja, men jaa! Hade varit så. himla. kul! Ska vi se när vi hinner träffas? Har tenta på onsdag, men sen är det rätt lugnt igen!
Beatrice Hallberg

Till top