10 favoriter på Instagram just nu

Tips & Guider / Permalink / 6
 
Om någon kan berätta vilken stad den här tjejen bor i blir jag otroligt glad. Hennes bilder är pretty amazing, staden likaså, och jag hittade kontot för bara en vecka sen. Det har snabbt blivit en favorit helt enkelt!
 
 
Det var faktiskt det här kontot som hittade mig, snarare än tvärt om. De gillade en bild jag lagt upp och jag kikade in för att kontot lät så roligt, och sen var jag fast! De lägger inte upp jätteofta, men det är liksom okej eftersom bilderna är så finurliga!
 
 
En så otroligt kreativ tjej! Ofta hamnar där hemgjorda saker, allt från Avengers-skorna här uppe, till oljemålning och akvarell. Även en del selfies, och en del snack om att bli frisk från ätstörning och sjävskadebeteende.
 
 
Min all time favourite. Jag har följt Frida sen jag själv kunde skaffa instagram, och älskar fortfarande hennes feed! Även om det inte är lika frekvent uppdatering längre, så är det alltid toppklass, och hennes liv är så spännande att det alltid är kul att se vad som hänt!
 
 
Det här är ett Sandra Beijer-tips från början. Så fort hon tipsade för några veckor sen (månader sen?) så började jag följa. Mest av allt för texterna under, inte särskilt mycket för bilderna, även om det är en del hunkiga snubbar som läggs upp ibland!
 
 
Det här kontot är också en ny favorit, som jag hittade för några dagar sen. Jag älskar golv, framförallt snygga golv, och det här kontot är ju bara rena drömmen! Man förstår knappt att det finns så många vackra golv runt om i världen! Undrar också lite över varifrån kontot utgår, för som jag förstår det är det bara en person som har det.
 
 
En journalist som är bosatt i Köpenhamn, som lägger upp makalöst vackra bilder på just denna stad. Scrollar man tillbaka i feeden finns där även en del Berlin, och det är ju aldrig fel! Helt enkelt ett mysigt konto med mysiga bilder på en mysig stad!
 
 
Ett av få konton jag följer som är enbart ett illustrations-konto. Den här tjejen är riktigt, riktigt duktig, och jag gillar kanske mest av allt de bilder hon tecknar med mat och detaljer, men alla bilder är egentligen lika bra! Om man bara hade en gnutta av den här talangen liksom!
 
 
Det förvånar mig att Frida inte har fler följare, eftersom hennes blogg är så uppskattad bland hennes läsare! Hon bor i Brighton med sin brittiska pojkvän, men är just nu på besök hemma i Sverige igen. Mycket vackra, ljusa bilder och fina klänningar!
 
 
Ett relativt nystartat konto, som hittade till mig och någon bild för ett par veckor sen. Förvånansvärt få följare, med tanke på de vackra bilderna! Här finns än så länge en del från Paris, Stockholm, Köpenhamn och en del platser i Japan. In och följ!
 
Och så tänkte jag att ni kan ju faktiskt hitta min instagram också! Den finner ni om ni klickar på bilden nedan:
 
#1 - - Alicia:

Alltså golven!!!! Och fina tips över huvud taget! Kul att hitta lite nytt :)

Svar: Ja, men eller hur!??! Och kul att du gillar, valde lite blandat för jag hoppades att alla skulle hitta någon favorit! :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Stina - Tillvaron.se:

Vad roligt med Instagramtips! Är så dålig på att söka upp nya konton att följa där, ska kolla upp några av dessa, tack! :)

Svar: Bra att du gillar, snart kommer alla 147 jag följer i ett enda långt, långt inlägg! Hoppas du hittar någon ny favorit :)
Beatrice Hallberg

#3 - - angelicasvarld.blogg.se:

MEn va härligt med tips!! Sånt älskar jag! Jag har en kategori hos mig som heter "spread the love" där jag tipsar då och då om olika bloggar och konton.

Svar: Ja, tips är min bästa kategori! Ska kika på din också, kanske hittar några guldkorn jag också! :)
Beatrice Hallberg

#4 - - Lisa:

Hmm kan tänka mig att golvkontot utgår från New York pga "imagine" är väl från John Lennons memorialgrej? sjukt fint konto iaf, tack för tipset!

Svar: Ja, men så är det säkert! Har jättedålig koll tyvärr, har aldrig varit utanför Europa, men kontot är verkligen underbart! Hoppas du hittade någon mer favorit! :)
Beatrice Hallberg

#5 - - Sandra Lundin:

Älskar också kontot med golvet. Så fint!

Svar: Ja, visst är det! Är så så glad att jag hittade!
Beatrice Hallberg

#6 - - Anonym:

Adnamanda bor i Lund tror jag, ser ut så på de mer vardagliga bilderna!

Svar: Fullt möjligt! Några bilder är från Karlskrona också, men egentligen spelar det inte så stor roll. :)
Beatrice Hallberg

Till top