4x4 saker #11

Listor / Home, Listor, Malmö, Skapande / Permalink / 0
Dags för min favorit-lista! Fler gånger jag fyllt i den kan ni hitta länkar till längst ner i det här inlägget, annars tycker jag vi bara kör:
 
 
Jag har målat igen! Den här gången någon sorts lös pion med många blad...? Det var roligt i alla fall! 
 
fyra saker jag ska göra i veckan
göra klart mitt Monthly Makers-bidrag
packa upp fler lådor, kanske boklådorna
starta den nya skolkursen med ny energi
måla några fler gånger
 
 
Hela mitt arbetslag i skolan var hemma hos oss i lägenheten och drack te, satt med varsin dator och arbetade tillsammans på vår presentation. Sen sprang vi runt och lekte vår aktivitets-lek på test i vardagsrummet.
 
fyra helgplaner
gå på utställning i Malmö Konsthall
köpa blommor på torget
måla om naglarna i ett jämnare lager utan slarv
vila ordentligt!
 
 
Alltså, tulpaner ändå <3
 
fyra saker jag gillar just nu
den här guiden till hur man tar hand om air plants
min spellista från 2011
monvoirco på instagram, som inspirerat mig till pionen där uppe i första bilden
 
 
Och solen har kikat fram bakom molnen den här veckan! Flera gånger, varav en jag fångade på bild lite tillsammans med flytt-kaoset vi har lämnat i vardagsrummet, hehe.
 
fyra saker jag önskar mig
vår. nu.
ett sommarjobb i sommar
att resten av terminen i skolan går bra
att alla våra nya små växt-bebisar ska må bra
 
Gillar du det här upplägget lika mycket som jag gör? Då kan du kika på fler gånger jag använt det här:
Till top